- Asimismo, superando los límites de la enseñanza puramente académica, promueve actividades culturales, propuestas de educación en la fe, celebraciones religiosas, actividades de tiempo libre… favoreciendo un ambiente educativo y evangelizador, rico en relaciones y experiencias grupales.
- Dispone de espacios y recursos materiales y humanos para el buen desarrollo de su actividad.
- La presencia y apoyo de estudiantes y familias es importante, juntos podemos hacer posible la educación de niños y niñas.
Propuesta educativa
”Promovemos la educación integral de los estudiantes de acuerdo con una concepción cristiana de la persona, de la vida y del mundo.
Como Educamos
La Comunidad Educativa del Centro tiene como objetivo que los estudiantes sean el centro de la vida escolar y su preparación intelectual, emocional y moral para facilitar su pleno desarrollo personal y social.
La acción tutorial es una de nuestras claves. Con una fuerte disponibilidad de profesores para su atención. Una oferta educativa y participativa para las familias (Plan Director, Talleres del Consejo, reuniones de la ANPA y padres del Consejo Escolar, Escuelas de Padres, fiestas y celebraciones) El colegio está siempre abierto a las familias para que puedan participar en la vida del centro.
Se considera fundamental una buena conexión y comunicación con las familias.
Valoramos o protagonismo do alumnado na vida do centro.
Queremos dar respuesta a las necesidades educativas y humanas de las familias y alumnos que integran nuestro Centro, dando respuestas a retos tecnológicos y necesidades sociales, ayudando a conciliar la vida familiar y laboral. Para ello, contamos con un servicio de atención temprana (a partir de las 7:30), un comedor con cocina propia y asistencia de educadores en las comidas y tiempos libres, y una amplia oferta de actividades extraescolares de alta calidad.
Nuestros alumnos cuando terminan 4º de la ESO están bien preparados académica, social y para la vida. Gracias a pertenecer a la Fundación Nites, una vez finalizada esta etapa obligatoria, pueden optar por realizar un ciclo de formación profesional o bachillerato en el centro diocesano de San Lorenzo, por lo que la continuidad educativa puede ir desde los 3 años hasta los 18 años.
Idiomas:
Pastoral
Como lo hacemos
O motor da actividade do centro é a Pastoral que impulsa a actividade do centro verticalmente mediante os principios e valores baseados no evanxeo. Dadas as raices salesianas do noso centro para nós o estilo está inspirado na pedagoxía e espiritualidade de D. Bosco e M. Mazzarello. Promovemos un estilo educativo no que están presente o diálogo fe-cultura e fe-vida. Velamos para que obxectivos pastorais propostos por cada centro da fundación se cumpran en virtude da identidade católica.
Fomento dos idiomas
- Valoramos a ensinanza das linguas estranxeiras. A ensinanza do inglés comeza xa aos tres anos.
- Seccións bilingües en 3º e 4º de EP de expresión plástica, e en 5º e 6º de EP de educación física.
- Contacto dos alumnos da ESO co estranxeiro con viaxes culturais.
- Auxiliar de conversa de inglés nativa nas tres etapas e profesora de francés na ESO nativa.
- Somos centro examinador Oxford.
- Inmersos no plan de mellora da lingua inglesa BEDA de Escolas católicas.
- Temos o bacharelato DUAL americano.
- Teatro e atividades en galego, castelán, francés e inglés.
Proceso de ensinanza-aprendizaxe
- O equipo directivo e todo o persoal docente e non docente se esforza por crear un clima de mellora continua.
- Contamos cun equipo educativo de profesionais -docentes e non docentes- que ademais do seu labor profesional e seguindo os principios que nos caracterizan, axudan a dar vida esta comunidade educativa mediante o coñecemento e cultivo da lingua, costumes e cultura galegas; potencian un clima de integración e de apertura a tódolos pobos e culturas, e impulsan a síntese entre fe, cultura e vida.
- Favorecemos a vida sa: aposta polo coidado do medio ambiente, deporte, hábitos saudables, obradoiros de alimentación e prevención de consumos, acoso e bo uso das redes sociais.
- Estes principios-valores, conforman unha idea que subxace en toda a Comunidade Educativa e que marca o noso camiño diario. Para facer que dita idea sexa operativa e funcional o equipo de mestres do centro, ademais das accións cotidiás agradables en toda actividade docente en relación con normas, actitudes e valores, realiza un traballo baseado na revisión e posta en marcha de obxectivos de carácter anual.
Metodoloxía
- Inmersos nun proceso de mellora metodolóxica, despois dun tempo de preparación e concienciación, o equipo educativo do colexio María Auxiliadora da resposta a un alumnado movido por intereses moi diversos, pertencente a culturas diferentes nalgúns casos e sobre todo un alumnado que pertence á nova era tecnolóxica.
- O noso obxectivo de innovación:«Crear un espazo significativo de aprendizaxe dirixida ao cambio educativo favorecendo o desenvolvemento integral» Unha metodoloxía pensada para que o alumno desenvolva de forma natural e integrada capacidades e habilidades”; unha metodoloxía activa de aprendizaxe.
- Uso de metodoloxías activas, abertas, flexibles, motivadoras e ferramentas innovadoras combinadas coas tradicionais:
- Aprendizaxe Cooperativa (AC). Aprendizaxe Baseada en Proxectos (ABP) . Avaliación por rúbricas en EP e ESO. Integración das Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC). Potenciación da cultura do pensamento na aula mediante Rutinas e Destrezas de Pensamento.
- Potenciamos un alumnado que pensa e ten unha actitude crítica, son os protagonistas activos na creación de contidos e non meros espectadores pasivos.